неділю, травня 14, 2006

Кожних 7 секунд народжується новий блог (відповідно до technorati.com). Мій - один з них… Його швидко завернули в біле простирадло і поклали в коридорі. За сім секунд народиться інший, новий, цікавіший, на мові… (Білла Гейтса?…)

Я поставив воду на спагетті (лапшу? вермишель? – не знаю яке слово правильніше відображає те, що я збираюся туди покласти), насипав туди солі і почав чекати поки не закипить вода. До запуску стагетті залишається пять, чотири, три, два, один….

Після запуску спагетті я підійшов до дзеркала перевірити чи не має в мене сивого волосся. Не має…

2 Comments:

Anonymous Анонім said...

cool! nice to see you online

7:52 пп  
Anonymous Анонім said...

slava Ukrayini!
vitayu z narodzhenniam sche odnoho ukrayinskoho slova scho zakinchuyetsia na ..uy (blohuy).

pryvit z indiany

2:37 дп  

Дописати коментар

<< Home